Image is not available
images/HPslide-2.png
2324thema.png
next arrow

Een van de goede doelen die wij met de Reynaert Fietstocht steunen is het project “DUO-Fiets” van de Blaauwe Hoeve te Hulst.

Vandaag ontvingen wij het bericht dat er niet 1 maar zelfs 2 nieuwe duo-fietsen zijn aangeschaft. Beide nieuwe fietsen voldoen aan de hoogste veiligheidseisen zowel voor fietser als duo-passagier.

duo fietsen

En de 3e (oudere) fiets kan na een onderhoudsbeurt  worden behouden. Naar wij hebben begrepen heeft dit ook een positief effect op het vrijwilligerskorps want de vrijwilligers die door de slechte staat van de oude fietsen waren afgehaakt,  worden weer actief. En zo komt een ieder weer meer buiten! Het is dan ook heel leuk dat de vrijwilligers hebben aangekondigd aanstaande zaterdag met een aantal cliënten een rondje mee te komen fietsen bij de Reynaert Fietstocht om daarmee met trots de nieuwe fietsen in gebruik te kunnen nemen!

old2

vrouwen rotary

Op 11 mei werd de 10e editie gereden van de Rotary Dijken en Kreken rally. Ondanks de tegen vallende voorspellingen hadden we een zonnige dag zonder een spatje regen. Ook nu weer een tocht langs de mooiste stukjes Oost Zeeuws-Vlaanderen, met haar talrijke dijken en kreken. Zowel in de Tour- als Sportklasse streden in het totaal 100 klassieke auto’s met hun bestuurder en navigator om de prijzen. De rally is een van de fundraising projecten van Rotary Hulst, waarmee lokale maar ook internationale goede doelen ondersteund worden. Dit jaar is voor zeven duizend euro cheques uitgedeeld.

Tijdens het bedrijfsbezoek van Rotary Hulst aan de Voedselbank Zeeuws-Vlaanderen in Terneuzen op 16 mei overhandigde de voorzitter van Rotary Hulst, Cor Sponselee, een cheque ter waarde van 2000 euro aan Miriam Hemelsoet, algemeen Coördinator van de Voedselbank.

voedselbank 1

Reynaertfietstocht inschrijfformulier 22 juni 2019

Inschrijven en vertrek: tussen 10.00 en 14.00 uur, aankomst:uiterlijk 17.00 uur

De kosten voor deelname bedragen €4,- per persoon. Kinderen tot 12 jaar fietsen gratis mee. Deelname op eigen risico.

Deelnemer 1

Woonplaats

Postcode

Telefoonnummer

Heeft u al eerder mee gefietst?

q ja    q nee

Ik fiets mee voor de

keer

Graag wil ik op de hoogte worden gehouden over toekomstige Reynaertfietstochten

Deelnemer 2

Woonplaats

Postcode

Telefoonnummer

Heeft u al eerder mee gefietst?

Ik fiets mee voor de

keer